The 1 Million gallon koipond

Haab

Betalende medlem
Ja, ikke morsomt i det hele tatt. Den flyr sørover i aug/september, så jeg får passe på å bråke mye frem til da. Den liker ikke traktor-klipperen. Får jobbe jevnt og trutt med den frem til da 😅

Vi skal i gang med nye prosjekter ved dammen i starten av august. Da blir det aktivitet der fra morgen til kveld en uke eller to. Da håper jeg den holder seg unna noen dager ...

Øivind i Tropex

Well-Known Member
Påskestemning 👌.
Det er tydelig at matsuba og Yamabuki Koi har sterke gener og takler vinter på Hedemarken.
Gøy å se disse bildene

Haab

Betalende medlem
Mistenker at jeg har en mink som har slått seg til ved dammen. Ser ut som det blir færre fisk, vannet er alltid grumsete og noe kommer nedenfra og skaper panikk.

Noen som vet hvor god en fisker minken er?

hans-ole

Betalende medlem
Mistenker at jeg har en mink som har slått seg til ved dammen. Ser ut som det blir færre fisk, vannet er alltid grumsete og noe kommer nedenfra og skaper panikk.

Noen som vet hvor god en fisker minken er?
De er vel gode fiskere og reiser vel neppe videre før det er tomt for fisk dessverre 🙈
Ville satt opp feller umiddelbart

Øivind i Tropex

Well-Known Member
Hadde besøk av mink i stor dam på 1000 milioner liter 😂, for noen år siden. Den forsynte seg godt og jeg kunne se Koi på 50cm med sår over ryggen. Du skal låne en minkfelle fra lokal jeger og fiske forening eller av viltnemda.
Du vinner til slutt 👍

Topp