Styreverv og årsmøte

Kjære medlemmer av foreningen og av forumet vårt

Vanligvis holder foreninger årsmøtet sitt tidlig på året.
Gjerne i februar eller før midten av mars.
I våre vedtekter har vi ikke satt noen frist eller dato for dette.
Grunnen til det er at vi ønsker et årsmøte med mange medlemmer.

Derfor har vi valgt å ta årsmøtet sammen med vårt vårmøte.
Hvor dette skal avholdes er ikke bestemt, men vi kommer tilbake til dette senere.

Det som har skjedd i styret siden høsten er at vår formann Tommy Johansen ønsket å gå ut av sin lederrolle i foreningen. Det har ikke vært noen dramatiske persongrunner til dette. Bare at Tommy har starten egen butikk og ønsket derfor ikke å ha stillingen pga en mulig interessekonflikt.
Kirsten Kirkerud har steppet inn som leder frem til årsmøtet,siden ingen i styret hadde lyst til å hoppe inn i rollen.
Tommy har satt seg villig til å hjelpe til i en overgangsperiode og vi håper på et godt samarbeid med Tommy og hans butikk, slik vi ønsker med alle våre samarbeidspartnere.

Vi i styret har vedtatt å innhente litt hjelp for å bistå oss litt med teknisk hjelp på forumet.
Dette har vi nå fått en avtale på, og vi regner oss nå i stand til å vedlikeholde og drifte forumet slik Tommy har gjort på en flott måte frem til nå.

Vi i styret ønsker oss mer aktivitet i både forening og forum, og ønsker oss derfor noen personer inn i styret som kan bidra med litt. Alt styrearbeid skjer her på forumet, og pga stor spredning i landet har vi ingen vanlige styremøter. Våre ?styremøter? foregår på et lukket forum som kun vi i styret har tilgang til.

Ta gjerne kontakt med meg eller bare rett og slett skriv det som et svar på dette innlegget hvis det er noe du kan bidra med.
Vi håper veldig at noen melder seg frivillig, for det er veldig tungt å drive en forening hvis ingen kan stille opp på noe. Det er ikke mye jobb å drive denne foreningen, og det kan gi deg verdifull erfaring og mange nye kontakter.

Sist redigert:

Kjempefint jeg sender deg en epost om litt :)

Veldig bra om flere er intresert i å bidra litt. Vi trenger jo folk til forskjellige ting. Hvis du kan tenke deg å bidra uten å sitte i styret trenger vi folk som kan være med å arrangere møter, rigge opp og ned på en messe som vi skal være med på osv,..

Roar

Super Moderator
Ta kontakt så ser vi hva jeg kan bidra med, om ikke annet så snakkes vi sikkert på messen.

Det er bra noen har lyst til å stille opp. Det trengs stadig tilførsel :)