Hva er nytt

Prosjekt inne-dam

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
Veldig bra! En deilig følelse å fylle vann i en nylagd dam :) Litt spennende, og mye deilig å endelig være ferdig med det viktigste :)
Kanskje det er derfor jeg aldri blir 100% ferdig med vinterhagen vår? :)

LarsU

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Takker Arne😃, kommer heller ikke til å bli ferdig ferdig jeg heller😂

tgreen

Administrator
Medlem av ledelsen
Ja grattis med endelig å få fylt vann i den nye koi innedammen Lars 👍 :cool:.
Er en god følelse det der.

Håkon

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Endelig vann i innedammen, gratulerer :) Dette er stas etter alt arbeidet som er lagt ned. Dette ble kjempeflott! Jeg er litt misunnelig på takvinduer, så jeg må nok ha det etter hvert :) Da er det bare å kose seg, og lage plantevegg osv. Dette skal nok bli en skikkelig grønn oase etter hvert.

LarsU

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Da er automatisk vannfyller justert under brygga med pexrør under for sikring slik at koiene ikke skal skade seg på skade seg på skarpe gjenstander👍
6E851F8F-4B83-4C16-8BC1-4F147AD734AB.jpeg
Legger ved noen bilder under der første pulje har flyttet inn🐟🐟 Testet med og uten grolys og det ser ut som de bare liker det👍 Og ett bildet tatt gjennom stuevindu😜
CD4235A4-F505-4A9A-A380-FAC97F5836B8.jpeg1275CE8B-08C4-4F66-8F5F-B0BF933B472A.jpegB42EAA84-5082-409E-BEE6-99025C6FC8BC.jpeg360CF674-710B-48AB-8390-4B2ECF005F7B.jpeg

LarsU

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Endelig vann i innedammen, gratulerer :) Dette er stas etter alt arbeidet som er lagt ned. Dette ble kjempeflott! Jeg er litt misunnelig på takvinduer, så jeg må nok ha det etter hvert :) Da er det bare å kose seg, og lage plantevegg osv. Dette skal nok bli en skikkelig grønn oase etter hvert.
Takker Håkon🤗 blir vel takvindu på deg snart tenker jeg👍

Topp