Prosjekt inne-dam

LarsU

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Da har jeg lagt innvendig panel glattplank furu ferdig lasert hvit. Ble litt for stift for meg og ønsket litt mere drivved utseende så testet ut beis med samme navn og likte resultatet.
Bilde 1 viser kontrast og bilde 2 viser ferdig behandlet bakvegg.
7B568558-2874-467C-BF35-F501F861B7B6.jpegFC37DDAC-466A-4BCD-B5C7-78A08D75EAC4.jpeg

Fondammen

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Det blir veldig bra 👍 Vis du vil ha enda grovere resultat så kan du gå på med vinkelsliper med stålbøste 😀Eller vis du skal ha et strøk til og hive på sand mens du beiser 😊

Håkon

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Dette blir bare lekkert. Gleder meg til å se det ferdige resultatet :) Jeg får lyst til å sette inn takvinduer selv. Kanskje neste år :)

LarsU

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Her skal det bli mye juging og usanne fiskehistorier Lars.
Imponerende hva enkelte av dere gjør for koienes velvære.
Hva/hvordan planlegger du og ha vannkanten rundt bassengkanten?
Bassengkanten har jeg ikke funnet svar på enda, det som blir planen så langt er en skinne i bakkant for å skyve en landgang fra den ene siden til den andre ved behov. Langsiden ser jeg for meg en langstrakt plantekurv for å få mest mulig grønt langs siden, kom med inspirasjon eller forslag alle🤗
Planlegger mens jeg bygger om dagen da utfordringer står i kø😂 Dagens bilde her(kaos)😂F652FC91-F8DD-4C41-B5B8-E4F50E4ED424.jpeg

LarsU

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Da er dammen isolert, litt pussing på skumfuger og jeg er klar for å smøre på resten med mira sementbasert elastisk smøremembran, når dette er gjort så blir det glassfiberstøp hvis membran holder med tanke på isolerende effekt mot styrofoam🤞
0FFAAF3B-18EE-4BE0-AE18-7F428E7AFBF3.jpegEBEFACA9-BE4F-4860-8609-94CE37717CB0.jpegE9261444-E87B-4EB2-BC2C-1B370721EFE0.jpeg

Topp