Noe interesse for kjøp av tropiske hagedam planter her?

hans-ole

Betalende medlem
Har snakka med Øyvind på tropex angående at jeg har lyst på noen planter til dammen som ikke er vanlige her i Norge men som han sier så kommer plantene i 12 pk så og kjøpe noen 12 pk alene blir litt for mye planter for meg sjøl noen som kan være interessert i og være med og dele på en bestilling på noen typer ?
Hvilke typer må vi se på når de vett hva de kan skaffe

Jeg har lyst og prøve noe annerledes planter en det vi er vant til og se her håper noen andre også kunne tenke seg det selv om de mest sannsynlig ikke varer mere en en sesong

Jeg har tatt in noen planter fra dammen som ikke er herdige for våre forhold klippa de ned og nå kommer masse nye skudd så vil tru dette også kan gå med tropiske planter ?

eidsvold1814

Well-Known Member
så de super strenge reglene for import eksport av planter osv innføres skikkelig nå i disse dager,umulig for en privat selv innen eu/eøs,vet ikke hvordan det blir for tropex jeg selv med godkjennelser for å drive med dette?forbudt for oss vanlige å ta med eple til Sverige for eks :)

hans-ole

Betalende medlem
så de super strenge reglene for import eksport av planter osv innføres skikkelig nå i disse dager,umulig for en privat selv innen eu/eøs,vet ikke hvordan det blir for tropex jeg selv med godkjennelser for å drive med dette?forbudt for oss vanlige å ta med eple til Sverige for eks :)

Ja det skal ikke være lett

Topp