Nettbutikken er klar til bruk

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
Da er nettbutikken klar for bruk, og vi håper på et godt samarbeid med foreningen og forumets medlemmer.

Vi har fått en ny adresse som skal være litt lettere å huske. Den er www.dam1.no

Vi gir 10% på alle varer nå i starten til betalende medlemmer. Siden det koster kun 150Kr å bli medlem så vil jo dette fort lønne seg!
Et vilkår for å få 10% er også at det betales på forskudd eller kontant i butikken.
Paypal og andre kredittløsninger skal ha 2-3% av omsetningen, og med våre gode priser + de 10% gir desverre ikke rom for dette.

Vi vil øke utvalget utover våren, men tror vi allerede skulle ha noe for de fleste. Vi håper også mange tar turen innom butikken vår i Aurskog. Det tar ca 35-40min med bil fra Oslo, og omtrent det samme fra Gardermoen flyplass.

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
Takk for det alle sammen :) Hyggelig dere liker den, og send meg gjerne en melding hvis dere savner noe, eller om jeg har skrivi noe borti hampen galt.

For de som vil ha noe billig og helt ok vinterfòr så gir vi nå et spesialtilbud som følger:

11,2L 3mm staple (ca 4 Kg ) Kr 150,-
15Kg 3mm staple ( ca 42L) Kr 350,-

Dette er så lenge lagret rekker, og dette er så billig at jeg tror det bør gå unna :)

Tilbudet gjelder bare for betalende medlemmer!

tgreen

Administrator
Medlem av ledelsen
Hiver meg på også i gratullasjons køen. Så veldig bra ut dette Arne:cool:. Grattis!

Topp