Myrkongle, bukkeblad,myrhatt ønskes

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
Bor du langt unna? Jeg har masse myrkongle du kan få om du har mulighet.

hans-ole

Betalende medlem
Bor du langt unna? Jeg har masse myrkongle du kan få om du har mulighet.
Ja bor langt unna ( Risør) så er ikke så lett og hente hos deg men betaler deg gjerne vis du gidder og sende noen? Betaler selvfølgelig frakt og

Myrhatt er det noe folk bruker i dam?

Arne

Medlem av ledelsen
Bare litt usikker på hvordan de liker å bli flytt nå. De har begynt å bli missfarget og ikke så fine.
Men jeg kan godt pakke en pakke og sende. Du betaler kun det frakten koster selvfølgelig, men jeg garanterer ikke hvordan de tåler frakt og å bli omplantet nå.
Vil du med noen stiklinger fra Bekkeveronika, Gul Iris, Kjempesøte eller Kjempesoleie også?

hans-ole

Betalende medlem
Bare litt usikker på hvordan de liker å bli flytt nå. De har begynt å bli missfarget og ikke så fine.
Men jeg kan godt pakke en pakke og sende. Du betaler kun det frakten koster selvfølgelig, men jeg garanterer ikke hvordan de tåler frakt og å bli omplantet nå.
Vil du med noen stiklinger fra Bekkeveronika, Gul Iris, Kjempesøte eller Kjempesoleie også?
Tar gjerne noen myrkongle,kjempesøte,kjempesoleie de andre har jeg mer en nok av 👍

Det beste er vel og sende på en mandag vis du har sjans til det så de ikke blir på posten i helgen

Send til
Hans Ole Mortensen
Hellerskilveien 1
4950 Risør

Betalings info kan du sende på SMS til 90091552 så overfører jeg det du skal ha 👍

Arne

Medlem av ledelsen
Håper det holder bra om jeg sender det tirsdag også. Rekker dessverre ikke det i dag ser jeg.
Plantene ser jo ikke så bra ut nå etter at vi har hatt rim på planter og bilvinduer noen morgener, men jeg vil tro de klarer seg hvis du setter de i vann.
Men ikke sett de rett i dammen, planter kan ha med seg både bakterier og parasitter.
Den ene gullfiskdammen jeg har planter i har jeg ikke sjekket for parasitter på lenge.
Men hvis du lar plantene ligge i vann i 20 dager er alle vanlige parasitter sultet i hjel, så lange de ikke har tilgang på en vertsfisk.

hans-ole

Betalende medlem
Vi prøver 👍 jeg overlever om dette skulle ga til helsike med de plantene

Send meg en SMS med beløp når du vett hva du skal ha da?

Topp