Med ønske om et Godt Nytt år

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
På vegne av styret, og meg personlig ønsker jeg alle medlemmer av Norsk Hagedamforening, og brukere av forumet vårt et riktig Godt Nytt år!
2019 har vært et litt spesielt år for meg, med beskjed om at jeg måtte ta en hjerteoperasjon, og i tiden frem mot en slik gjør man seg noen tanker, og noen bekymringer om hvordan det skal gå, og om hvordan det vil påvirke muligheten for å holde på med hobbyer og prosjekter.
Nå i utgangen av året er operasjonen over og det ser veldig lovende ut, har ikke noen plager ut over det helt normale.
Så derfor kan jeg med et lettet sinn ønske alle et riktig godt 2020.

Jeg håper vi vil klare å vokse som forening, og bli flere medlemmer i 2020.
Vi vil prøve å gjøre dette forumet bedre og mer brukervennlig også i året som kommer, men håper på forståelse for at å konkurrere med feks facebook når det gjelder brukervennlighet klarer vi nok ikke.
Det vi kan slå dem på er at det er vi som medlemmer som bestemmer, og ikke ytterliggående pressgrupper, som feks har fått facebook til å forby kjøp og salg av fisk på sine grupper.

Om en stund vil alle som har vært medlemmer i år få en epost med en oppfordring om å betalte årets medlemsavgift. Vi håper flest mulig velger å bli med videre, og skulle du ønske å bli medlem, men ikke er det nå så bare å enten sende oss en epost eller sende meg en melding.

Vi vil legge ut litt info om årets medlemsmøter bare vi har datoene klare, vi har et par datoer og steder som må fastsettes først.
Jeg vil også takke styret for hva jeg synes har vært et godt styreår, med god innsats fra alle. Vi har også en veldig god tone, og styremøtene tror jeg de fleste av oss gleder oss til.
Det blir mye filter og fiskeprat etter styresakene, og det ser jeg som et godt tegn :)

Legger ved et par bilder som er tatt den siste uken, men uten noen kommentarer.

Husk fiskene også i den kalde tiden. Sjekk vannkvalitet om fiskene er ute eller inne. Det er nå og frem mot mai som er den skumleste tiden sett fra fiskenes ståsted.
20191231_155933.jpg20191228_114605.jpg20191228_114614.jpg20191230_125410.jpg20191230_125440.jpg

Sist redigert:

hans-ole

Betalende medlem
godt nytt år alle sammen gleder meg til ny dam sesong og dam treff turer til tropex osv 👍

Og Arne du må ha god bedring

Håkon

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Godt nytt år til alle :) Godt å høre at alt har gått bra Arne. Fortsatt god bedring!

Fondammen

Super Moderator
Medlem av ledelsen
God nytt år til dere alle 😀2020 blir sikkert et bra Damm år hilsen Jørgen 😀

Topp