Koidam Hytta

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
Sola er effektiv, og den har litt å trå til med også. Effekten som treffer oss nå om dagen er vel på over 700W pr kvadratmeter.
Merker det godt i vinterhagen. Hvis jeg setter på varmepumpen på fullt en litt gusten dag tar det laaang tid å øke tempen et par grader.
Når sola dukker frem fra en sky øker tempen 5 grader på noen få minutter, så ca 100m2 med kanalplast-tak hjelper godt når sola er oppe :)

Torstein

Betalende medlem
Har oval dam, sliter med 6 gangen, formel for oval er litt for vanskelig, men på øyemål 20 m2 20*700=14000 w wow

Torstein

Betalende medlem
Premiereaften, langfilmen "Koiene på Hytta"

VG sier at det er den beste koidokumentaren laget de siste årene,
Karakter:
terning6.png

Start helaftenen her

Kos dere, ta med popkorn og pils/saft før dere samler familien foran storskjermen.

Jeg har bygd om mitt gamle goPro Hero 2. Linsen som sitter i originalt gjør at under vann blir alt uten fokus.
Jeg skar ut en bit glass som jeg limte på med tek7
2.jpeg

Noen av bildene har jeg lagt ut

Vedlegg

Arne

Medlem av ledelsen
Veldig bra film, bare lurer.. Hvorfor har du filmet på høykant? Er jo bra på mobil, men for en gammel skalk som meg, som liker å se på stor skjerm blir det litt "smalfilm" :)

Torstein

Betalende medlem
Veldig bra film, bare lurer.. Hvorfor har du filmet på høykant? Er jo bra på mobil, men for en gammel skalk som meg, som liker å se på stor skjerm blir det litt "smalfilm" :)
Det er jeg enig i, youtube på mobil skal i utg pkt fylle skjermen, og som var planen,men gjør det ikke. Har ikke funnet ut av det. Du får ta frem pc, blir litt større der.

Arne

Medlem av ledelsen
Tror Netti synes det er for kaldt i dette landet. Hun ligger og drømmer om en varm sommerdag i en leiredam i Yamakoshi mushigame.

bert

Well-Known Member
Ser du forer godt, overgang inne/ut store temp forskjeller og enorm vekst, gjør at indre organer ikke henger med i utviklingen og går i stå når vannet blir for kaldt. Du er ikke den første som opplever dette. ville nok foret mer magert i en lengre periode og få fiska mer inn i fiske form 🐟 🐟👍:D og la innmaten komme etter.

Topp