Dette ser jo helprofft utYngel er gøy her trur jeg det bare er gullfisk men gøy uansett de vokser godt får avskallet artenia 3-4 ganger om dagen har 2 kar stående med yngel i tenkte og samle de i et når ferien begynner tenker de som har livets rett da er igjen og ikke blitt spist av de andre osv gruer meg til og se hvor mange det er for i denne grønne suppa er det ikje lett og se annnet en at det er alt for mange ser de bare når de spiser
Vis vedlegget 14736
Jeg kjører en stor elefant fot som filter ( luftdrevet filter)
Det spørs på både vekst, alder og type. Kohaku begynner man å se antydning til mønster ved ca 3-4cm. Og det kan de bli etter kun 3-4 uker hvis de har helt optimale forholdHvor gamle er de når man kan se antydninger til tegninger?
Ja i dammen min klarer det seg alltid 10-20 stk frem til jeg fanger de inn på høsten. Det er som regel de mørkeste chagoi/magoi fargede som overlever.Mine er i dammen,men har en beskyttet plass på grunna. Kan noen klare seg uten ekstra stell tror dere?
Hvor store er de da?Ja i dammen min klarer det seg alltid 10-20 stk frem til jeg fanger de inn på høsten. Det er som regel de mørkeste chagoi/magoi fargede som overlever.