Hva er nytt

Koi-oppdrett i Japan

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
Kom over denne youtube videoen som jeg synes er ganske god :)

Øivind i Tropex

Well-Known Member
Wow
En flott film.
Ingen tvil at det frister med en høst tur igjen når en ser denne videoen.
Shintaro har jammen mye flott Go Sanke, men så står oppkjøpere i kø for å komme til først, så jeg ville nok ønsket å være med et par ukjente og ikke så poppulære koigårder under selve innhøstingen i håp om å finne noe virkelig flott som lommeboken kan klare.

Arne

Medlem av ledelsen
Ja et glad jeg sikret meg noen av sankene fra han. Han har vært flink til å være imøtekommende når journalister og turister spør om å få ta bilder og filme. Og dette begynner å bære frukter, sammen med fine go-sanke fisker så gjør det han populær. Han har vært imøtekommende fra Waddington begynte å reise dit rundt 1970, så han har hatt mye gjester hos seg, og er en utrolig hyggelig fyr.

tgreen

Administrator
Medlem av ledelsen
Ja kan skrive under på at han er flink med Go Sanke variantene.
Har to flotte runde kohaku damer som ble kjøpt som nisai på turen vi var 12stk i Japan.
De er nå ca 75cm +/-.

Arne

Medlem av ledelsen
Jeg liker jo egentlig ikke Sanker så godt.. Har alltid ment at Showa er en mye finere fisk, men etter å ha hatt noen sanker derfra så er jeg i ferd med å endre smak. Et par av dem synes jeg utvikler seg riktig fint.
Har et par showaer fra han og, men der har jeg ikke vært like heldig dessverre.

Roar

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Bestandig interessant å komme bakom i kulissene for å se hva som skjer. Flott film👍

Topp