Hvorfor er forumet så mye nede ?

-Hvorfor er forumet så mye nede ?
-Hvorfor kjøres det ikke en back up kopi når det jobbes med forumet ? Er veldig irriterende når det er så mye nede tid som dette

Dette er veldig enkelt for de som har greie på det

Administrator
-Hvorfor er forumet så mye nede ?

Dette er veldig enkelt for de som har greie på det

Administrator
Nå er ikke jeg ekspert på dette, men det er ikke forumet som har kranglet eller blitt gjort noe med i det siste. Det er forandringer og problemer med linjene på stedet der serveren står. Siden vi er en relativ liten forening og har begrenset med kapital må vi spare der vi kan. Så alt av drifting av både forum og servere gjøres på fritiden til folk som gjør dette mye billigere enn vanlig.

Måtte bare spøre da forumet har vært veldig mye nede burde kansje sjekke opp om noen med mere stabilt server system kan tilby et bra pris som kunkurerrer med prisen på det dere har og vurdere og bytte server plass ?