Hjelp hva gjør jeg nå ?

hans-ole

Betalende medlem
Da fikk 3 fisk tatt skrap uten funn av parasitter så da blir det kjørt en 7 dager kp kur og se åssen det ser ut etter det evt en kur til etter en ukes opphold vis nødvendig etter anbefaling av thore
TUSEN TAKK Thore for hjelpen og omvisningen kjempe fine fisk og dammer 👍 Arnfinn ble og med på turen 👍trur han ble like imponert som meg av hva vi fikk se 😁han var og med til Risør for en inspeksjon av prosjektet her så takk til begge to for en hyggelig dag 👍

tgreen

Administrator
Da fikk 3 fisk tatt skrap uten funn av parasitter så da blir det kjørt en 7 dager kp kur og se åssen det ser ut etter det evt en kur til etter en ukes opphold vis nødvendig etter anbefaling av thore
TUSEN TAKK Thore for hjelpen og omvisningen kjempe fine fisk og dammer 👍 Arnfinn ble og med på turen 👍trur han ble like imponert som meg av hva vi fikk se 😁han var og med til Risør for en inspeksjon av prosjektet her så takk til begge to for en hyggelig dag 👍
Jo selv takk for et hyggelig besøk.
Får nå bare håpe på at du får orden på fiskene og dammen.

hans-ole

Betalende medlem
da er kp behandlingen ferdig og en del vann er byttet må si dette virket langt over forventingene 👍 😁 har avlivet en fisk til som det ikke var håp for men resten ser ut til og være i bedre form en noen gang i mitt eie jeg syntes også noen ble skarpere i fargen etter dette (er det normalt eller er det noe jeg innbiller meg)? vannet ble og utrolig klart etter på

er kp behandling veldig tøft for fiska ? vis ikke vil jeg gjøre det 2-3 ganger pr sesong for og rense opp i bakterier og uønsket drit for og forebygge er det dumt?

så igjen takk for hjelp og råd fra alle her inne 👍

Topp