Hans Oles damprosjekt

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
Ser du har hornblad der, den og er god og tåler godt kaldt vann.

hans-ole

Betalende medlem
Ser du har hornblad der, den og er god og tåler godt kaldt vann.
Ja hornblad tåler og over vintre ute fint faktisk når det blir for kaldt går den til bunns og kommer opp igjen på våren vett mange som har den i dammer her på Sørlandet jeg hadde for 2 år siden men fjærnet den da den grodde for villig og ble for tett men begge disse 2 hornblad og vasspest er ypperlige planter og ha sammen med yngel og snegler til og holde både vann og kar forholdsvis reine og hindre mye alge vekst

hans-ole

Betalende medlem
Var en liten gjeng på omvising hos Thore i Porsgrunn i går og ikke uventet ble de sjokkert over størrelsen på fisken og anlegget 😀
Vi hadde det gøy og fikk masse på fyll av kunnskap 👍 noe vi setter stor pris på at du delte med oss så igjen takk for besøket og at du tar deg tid til og svare masse spørsmål 👍

B3111A39-49E7-41A5-BA92-D7882CC61D9F.png
Endelig et bilde der jeg ikke følte meg så stor 😂

hans-ole

Betalende medlem
Da var dammen tømt og vasket og snart full med nytt vann det var deilig og være ferdig med det så tidlig i sesongen 😀 tømme og vaske den lille dammen som renner ned i denne dammen i dag da er jeg nesten klar til ny sesong 🐟😀👍
Da er det bare litt luking av vissent prydgress igjen også vil jeg flytte på noen planter og gjøre noen små kosmetiske endringer her og der føre fiska skal ut ca 2 uka i mai

ragnar

Betalende medlem
Dere er bortskjemt.... her er det 80 cm med snø...
Mater og renser filter inne i brakka.. det er 15- 20 gr der nå, og fisken er sulten

Topp