Hagetreff i august?

Arne

Nestleder
Medlem av ledelsen
Det jobbes med planer Hanne, og hvis du eller andre har lyst til å ha et treff er det bare å si fra :)

Hanne

Betalende medlem
Nå har ikke jeg noe dam som Jørgen, eller Thore da. Det eneste som er spesielt her hos oss er de langfinnede dere alle er så "glade" i. Har heller ikke et gedigent pumpehus som i Sandefjord. Har nok plass til å samle folk i hagen, men for medlemmenes skyld så burde kanskje heller noen med litt mer imponerende anlegg ha treffet.

tgreen

Administrator
Medlem av ledelsen
Nå har ikke jeg noe dam som Jørgen, eller Thore da. Det eneste som er spesielt her hos oss er de langfinnede dere alle er så "glade" i. Har heller ikke et gedigent pumpehus som i Sandefjord. Har nok plass til å samle folk i hagen, men for medlemmenes skyld så burde kanskje heller noen med litt mer imponerende anlegg ha treffet.
Synes du burde ha et treff jeg Hanne. Er jo en veldig flott hage dere har da. Og dammen og fiskene er verdt å se det er sikkert:cool:.

Selv så blir det nok et treff her hos meg i år også. Men dato får vi komme tilbake til.

Hanne

Betalende medlem
Jeg kan sikkert ha et hagetreff, men med alle her, så kan det bli vel mange treff i august :)

Hanne

Betalende medlem
Jeg foreslår at nå som styret har fått positiv tilbakemelding fra fler, så kan det jo planlegges hagemøter for en tid framover. Jeg har ingenting imot å vente til neste år. Det er jo best å ha hagemøter mens det er litt temperatur ute :) Hvis møtene planlegges litt i forkant, så går det jo kanskje an å få tak i foredragsholdere, eller planlegge plantebytter, frøbytter mm.

Fondammen

Betalende medlem
Jeg kan bare lørdag 1. August så vis det passer så kan det være treff hos oss Det kan styre bestemme

Topp