Montert ? Dem er støpt såle og limt med SteinlimHvor mye det har og si i forhold til kulde vett ikke jeg men jeg lurer på åssen du har montert blokkene ? Hadde vært mere skeptisk til de nå det blir kaldt og is osv
Skjønner ikke hvorfor hjørnene skal slippe da et hjørne vil være det sterkeste punktet på hele muren. Langsiden derimot er jo mye svakerepersonlig er jeg litt redd dette slipper i hjørnene dine uten armering mellom de forskjellige veggene dine,slipper det der,velter kanskje hele muren
Dette var grunnen til at jeg spurte om dette jeg er redd Eidsvoll har rettSkjønner ikke hvorfor hjørnene skal slippe da et hjørne vil være det sterkeste punktet på hele muren. Langsiden derimot er jo mye svakere
det største varmetapet får du fra overflaten,å isolere på innsiden har liten påvirkning på det,men dekker du til over dammen er det jo en stor fordelJa fint om noen har noe formening på det jeg spurte etter og![]()
Ikke misforstå meg mener ikke å kritisere jobben du har gjort men ut fra det lille vi kunne se på det bildet så ser dammen ut til og være litt bra størelse på og at mye av dammen er over bake nivå da blir det ganske stor belastning på muren særlig om vinteren med is ville vært synd om det skulle gå galt etter så mye jobIsen vil jo ikke sprenge ut vis det ikke er vann der ?
130på det dypeste liter tallet er ikke helt spikret men mellom 12- 15000Hvor dyp og hvor mange liter?
Skal du ha Koi eller gullfisk eller begge deler ?