Et par tips/ønsker...

Fiskesmurf

Betalende medlem
Hadde det ikke vært en idè å gjøre slik at når man trykker på knappen "Svar i tråden"...så kommer man direkte til avansert modus?
Jo færre klikk jo enklere og bedre...synes jeg... Og så er det liksom slik man er vant til fra andre forum, liksom.

Det finnes options i forumsplatformen som gir mulighet til å viseYoutube-video rett i innleggene på forumet.
Det synes jeg også er en fin løsning.

Tommy

Betalende medlem
Utube video kan du legge rett ut i innlegget fra avansert modus. Bare velg legg til video.
Skal se om det er mulig å gå rett i avanser modus når man skal svare;)

Tommy

Betalende medlem
Veit du om det finnes en innstilling i vbulletin som gjør at du svarer rett i avanset modus Terje?

Fiskesmurf

Betalende medlem
Jeg prøvde den videoknappen i innlegget mitt med de to videoene fra messa, men fikk det ikke til.

Det funker ikke...

Sist redigert:

Fiskesmurf

Betalende medlem
Nå da????????

[video=youtube;QZywFscI9WE]http://www.youtube.com/watch?v=QZywFscI9WE[/video]

OK...der kom den...
Vet ikke helt hva som gikk galt i innlegget ovenfor...

Jeg er ikke sikker på hvordan du endrer default settings for det med svar direkte i avansert modus...
Skal se om jeg finner ut.

Fiskesmurf

Betalende medlem
Nå virker ikke den knappen "Svar på tråden" slik at den fører deg til avansert modus...igjen.
I går da vi snakket om det her sist, gjorde den da det....vel...

Fiskesmurf

Betalende medlem
OK....

Var sikker på at det virket slik i går, men må ha tatt feil da...hehe

Har også nå funnet ut hvorfor jeg ikke fikk Youtube-filmen inn på innleggene mine når jeg prøvde de første gangene.

Jeg klikket på knappen "Insert video" og fikk opp det lille vinduet.
La så inn linken i kolonnen der, og klikket OK.
Da skulle vel linken lagt seg i innlegget med linken slik: [ video] link[ /video]
Men det gjør den ikke...

I steden legger linken seg OVENFOR banneren for forumet slik som i bildet under...
tubefeil.JPG

Hvis jeg derimot først legger linken inn i innlegget, og så skraverer den og klikker knappen for "Insert video" først...og så legger linken inn i kolonnen i det lille vinduet... DA får jeg linken inn i innlegget korrekt.
Men dette må da være en feil.

Hvis det skal være slik at man må legge linken inn i innlegget først, skravere den og klikke "Insert video"...
... burde jo bare [ video] og [ /video] lagt seg på plass med en gang uten at man skulle få opp det lille vinduet først for så å måtte legge linken inn der også.!!!???

Håper jeg ikke virker masete nå altså...
Prøver bare å belyse det slik at dere kanskje finner ut av det.
Skulle ønske jeg selv hadde peiling på dette så skulle jeg gjerne hjelpe dere med det.

Fra vår tur til Hawaii jan.2009
[video=youtube;GPQRYrTy3qU]http://www.youtube.com/watch?v=GPQRYrTy3qU[/video]

Sist redigert:

Tommy

Betalende medlem
Har ikke merket noe til denne feilen, og hos meg virker det helt fint.
Vi får se om det er flere som opplever dette. Veldig greit å få vite om feilene, men vi trenger desperat en webmaster som kan hjelpe oss litt.

Fiskesmurf

Betalende medlem
Hmmm... Skal vi seee...

Tester nå med Mozilla Firefox...

[video=youtube;GPQRYrTy3qU]http://www.youtube.com/watch?v=GPQRYrTy3qU[/video]

Jepp...
Her virker det riktig slik det skal...

Det er med andre ord kompatibilitetsproblemer med Int. Explorer...

Som sagt...

Skulle veldig gjerne hjelpe dere om jeg hadde forstått meg på php...

Topp