Dam i hagen mye planter men vil ha litt Koi

Håkon

Super Moderator
Medlem av ledelsen
Dette har blitt veldig flott. Gleder meg til å følge utviklingen videre :) Nå fikk jeg lyst på stor utedam selv!

Kents

New Member
Takker vannfall er gøy
Hei lenge siden jeg oppdaterte fra Eydehavn dam påbegynt mai 2020 og her er litt oppdatering hvordan det ser ut nå😎. Vi har mye igjen men føler at det går i rett retning😎

Vedlegg

Kents

New Member
Hei lenge siden jeg oppdaterte fra Eydehavn dam påbegynt mai 2020 og her er litt oppdatering hvordan det ser ut nå😎. Vi har mye igjen men føler at det går i rett retning😎

Vedlegg

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
Dette har jo blitt veldig flott :)
Heldigvis har vi vel en hobby hvor man alltid har mye igjen. Jeg har hatt denne hobbyen i ca 35 år og håper fortsatt jeg har mye igjen :D
Det ser ut som om det er blitt fin stemning både i og utenfor dammen.

Kents

New Member
Dette har jo blitt veldig flott :)
Heldigvis har vi vel en hobby hvor man alltid har mye igjen. Jeg har hatt denne hobbyen i ca 35 år og håper fortsatt jeg har mye igjen :D
Det ser ut som om det er blitt fin stemning både i og utenfor dammen.
Hei begynner å bli grei stemmning her nå ja. Ser ut som koien trives, det har allerede blitt yngel i dammen. Klarer å telle ca 80 stk. hadde heftig leik bare timer etter jeg satte ut Dei 6 siste koiene, det kom litt brått på meg siden jeg trodde det ville ta litt tid før slikt med ny fisk ny dam. Nå har jeg laget masse stein hager i området der yngelen står. Så får vi se hvor det ender noen klarer seg sikkert men kjempe gøy å se trivsel hos fiskene😎

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
Ja noen overlever alltid hvis man har stein og planter nok de kan gjemme seg i. Og litt gøy er det også, og se om noen blir såpass at man beholder de.

Topp