Øivind i Tropex
Well-Known Member
I dag lørdag 10 September kl 10:00 - 15:00 er siste dag med faste åpningstider i Tropex butikken for denne sesongen.
Ønsker du å besøke oss i høst/vinter, må tid avtales på forhold i ukedagene.
Ring Øivind 93001654.
Vi minner også om muligheten for å bestille i nettbutikk og hente bestilte varer når det passer deg - hele døgnet - 7 dager i uka - hele året.
Faste åpningstider starter igjen 1 april 2023..
Vi har nå søkt visum for fisketur 6-12 november i Japan.
Japan har fremdeles ikke åpnet helt etter covid.
kronekursen er på bedringens vei og har ikke vært bedre siden 2015 , så håper den holder seg til vi reiser.
Samtidig er Koi noe vi strengt talt ikke trenger bruke penger på i trange tider. Mange handlere har avlyst.
Dette kan jo love godt for at vi ser mye fint under innhøstingen i Niigata denne turen.
Thore , Daniel og Øivind vil reise med Robert fra NL er vår plan .
Han har ingen Koi
, men er på sin årlige hilse tur og tar oss med .
Det blir ekstra stas om vi får dette til, og jeg gleder meg voldsomt . ( Robert er eier av Aquadistri )
Tusen takk til dere i foreningen, som tok turen innom oss i sommer .
Vi har hatt en super fin sesong i butikken med mye besøk av trivelige nye og gamle medlemer

Ønsker du å besøke oss i høst/vinter, må tid avtales på forhold i ukedagene.
Ring Øivind 93001654.
Vi minner også om muligheten for å bestille i nettbutikk og hente bestilte varer når det passer deg - hele døgnet - 7 dager i uka - hele året.
Faste åpningstider starter igjen 1 april 2023..
Vi har nå søkt visum for fisketur 6-12 november i Japan.
Japan har fremdeles ikke åpnet helt etter covid.
kronekursen er på bedringens vei og har ikke vært bedre siden 2015 , så håper den holder seg til vi reiser.
Samtidig er Koi noe vi strengt talt ikke trenger bruke penger på i trange tider. Mange handlere har avlyst.
Dette kan jo love godt for at vi ser mye fint under innhøstingen i Niigata denne turen.
Thore , Daniel og Øivind vil reise med Robert fra NL er vår plan .
Han har ingen Koi

Det blir ekstra stas om vi får dette til, og jeg gleder meg voldsomt . ( Robert er eier av Aquadistri )
Tusen takk til dere i foreningen, som tok turen innom oss i sommer .
Vi har hatt en super fin sesong i butikken med mye besøk av trivelige nye og gamle medlemer