Tommy

Dersom du er betalende medlem, og har registrert deg på sidene våre skal det stå betalende medlem i profilen din.

Vi gjør så godt vi kan med å oppdatere profilene deres, men det hender det er noen vi ikke får med oss. Dersom du er betalende medlem og dette ikke står i profilen, sender du en e-post til: kontakt@norskhagedamforening.no

Husk å skrive ditt fulle navn i e-posten slik at vi finner deg igjen i medlemslisten. Dette gjelder også hvis du ikke har mottatt ditt medlemsnummer.

KirstenK

Kasserer
Til alle brukerne av forumet

Jeg vil bare informere, at som betalende medlem, så vil man da støtte dette forumet fullt ut. Dette er bare et forslag til alle brukere av forumet.. Det vil også støtte forumet`s videre drift framover. Det er helt klart at Norsk Hagedamforening vil få mye å gjøre de neste årene p.g.a. De pågående ønsker om å endre lover om innføring og utsetting av fremmede arter i Norge, og handlingsplaner for dette.
Dere vil også få alle rabattene som våre forhandlere gir oss, og mere direkte informasjon vi gir til medlemmene.

Ønsker du å bli medlem kan du sette inn kr 200,- på kontonummer:
1870 46 03963, eller vips nr: 506199
Send oss gjerne din e-post adresse slik at vi kan informere deg om aktiviteter, møter osv.
Vi anbefaler alle å bruke nettbank, men ønsker du giro kan du sende en mail til: kontakt@norskhagedamforening.no

Sist redigert:

Enig med deg der Kirsten, det koster så lite for hver enkelt, men det gjør mye for foreningen. For det første får vi et medlem til, noe som teller når vi utaler oss i en sak. Jo flere medlemmer jo større tyngde.
Og vi trenger penger til drift av forum og til å informere myndigheter og for å skape interesse rundt vår hobby.​

Sist redigert: