Artikler på norskhadedam.no

Stian

Betalende medlem
Artikler på norskhagedamforening.no

Jeg synes artiklene på norskhagedammforening.no forsiden er veldig artige å lese. Kunne ønske det var flere. Gjerne flere "How to" artikler og opplysende artikler om hagedam koi, vann, pumper, filtre, planter etc. Sterkt ønske om at det blir laget flere! :)

Sist redigert:

eidsvold1814

Well-Known Member
det syns jeg er et veldig godt innspill Stian:),er helt enig at vi burde blitt bedre der ,og kanskje særlig slik at medlemmene har mye og lese om,rett og slett en ekstra medlemsfordel,selv om vi selvsagt skal fortsette og hjelpe helt nybegynnere og forumsmedlemmer så godt vi kan og fortsatt:)

Roar

Betalende medlem
det syns jeg er et veldig godt innspill Stian:),er helt enig at vi burde blitt bedre der ,og kanskje særlig slik at medlemmene har mye og lese om,rett og slett en ekstra medlemsfordel,selv om vi selvsagt skal fortsette og hjelpe helt nybegynnere og forumsmedlemmer så godt vi kan og fortsatt:)
Enig med deg Lasse, tror styret bør se på hvordan vi kan bli flinkere.
Glimrende med slike tilbakemeldinger som Stian her gir ;)

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
Ja dette har vi vel og tenkt på og snakket om før. Det er bare litt vanskelig å få gjort dette i praksis, med tid og folk.
Men helt enig i at dette hadde vært en veldig bra ting å fått mer av.

Stian

Betalende medlem
Ja dette har vi vel og tenkt på og snakket om før. Det er bare litt vanskelig å få gjort dette i praksis, med tid og folk.
Men helt enig i at dette hadde vært en veldig bra ting å fått mer av.
det går jo ann å være litt frekk å oversett og tilpasse noen engelske artikkler også. Håper hvertfall det kommer noe nytt :) hadde vært kjempegøy med reportasjer/artikkler fra medlemmers hagedammer også :)

Sist redigert:
Topp