Åpen Damdag Oslo 19.08.2017

Anneke Osborg

Administrator
Medlem av ledelsen
Takk for et hyggelig treff - det var veldig fint å få svar på spørsmålene vi har hatt! Jeg finner ikke igjen solbrillene mine etter lørdag og lurer på om de har blitt lagt igjen. Mvh Anneke

SteinDag

Æresmedlem av Norsk hagedamforening
Flott at dere fikk svar på spørsmål. Beklageligvis har jeg ikke funnet noen solbriller.

SteinDag

Æresmedlem av Norsk hagedamforening
Siden jeg har problemer med å skjønne hvor jeg skal starte en ny tråd, skriver jeg her.:
Synes Arnes artikler er så gode og lærerike at det bør være lett for nye lesere å finne dem. Foreslår derfor en mappe der de samles som f.eks. "Arnes dam-råd" - eller noe sånt. Da blir det lett å henvise til en ordentlig artikkel for senere lære-lystne

Arne

Leder av Norsk hagedamforening
Medlem av ledelsen
Tusen takk for hyggelig omtale Stein Dag, jeg har vel bare prøvd å samle noen råd og tips som jeg har fått, lest eller lært. Svært lite er "etter eget hode".
Vi driver å prøver å finne ut hvordan den endelige formen dette skal ha, litt sånn underveis, så vi har planer om å lage en artikkelsamling et sted.
Håper også andre har lyst til å skrive litt om egne erfaringer å tips. Det er mange temaer igjen :)

Sist redigert:
Topp