Nytt innhold
Norsk Hagedamforening

Velkommen til Norsk Hagedamforening! 🌿🐠
Vi er glade for at du har funnet veien hit, og vi håper du vil trives i vårt fellesskap. Som registrert bruker kan du umiddelbart delta i diskusjoner, dele dine erfaringer, stille spørsmål og poste tråder om alt som har med hagedammer å gjøre.
Hvis du i tillegg blir medlem av Norsk Hagedamforening, får du tilgang til eksklusive medlemsfordeler som rabatter hos våre samarbeidspartnere, spesialtilbud på produkter, og invitasjoner til arrangementer og kurs.

Registrer deg i dag og bli en del av vårt engasjerte hagedam-miljø! Vi ser frem til å høre fra deg!

Varmer til dam

spørs jo litt på tempen rundt,isolasjon osv,brukte 1000w på 3300 literen min som stod ute første året,isolert med 10cm isopor og 10mm drivhus plater over,tempen datt 1 grad fra de 10 jeg hadde stilt inn på ,ved en lenger periode med 20minus
 
spørs jo litt på tempen rundt,isolasjon osv,brukte 1000w på 3300 literen min som stod ute første året,isolert med 10cm isopor og 10mm drivhus plater over,tempen datt 1 grad fra de 10 jeg hadde stilt inn på ,ved en lenger periode med 20minus

Her blir det ikke ofte mer en -12 :D

Hvilke type er det du har? Må den limes?
 
En koi pro heater leveres med termostat. Du kan justere termostaten til ønsket temperatur.
Inn/Utløp leveres med Universalstuss for slange 25,32,40mm evt limeslange 50/63mm.
Alle 5 slange utganger er med i pakken .

Enheten må tilkobles pumpe .

VIKTIG:
Må monteres slik at man sikrer at vann står i elementet selv om pumpe stopper.
Følg monteringsveiledning .
 
Ja stemmer da vet jeg hvilken det er. Har sett på denne hos Aqua World faktisk en del billigere der en både Dam1 og Tropex, men kan jeg få den for 1500 av deg tror jeg nesten jeg må slå til. Skal tenke litt på saken, men nå vet jeg vertfall du har :D
 
Ja stemmer da vet jeg hvilken det er. Har sett på denne hos Aqua World faktisk en del billigere der en både Dam1 og Tropex, men kan jeg få den for 1500 av deg tror jeg nesten jeg må slå til. Skal tenke litt på saken, men nå vet jeg vertfall du har :D


Den koster ikke 1500 ?
http://www.tropex.no/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=430&products_id=10110

Siden det er deg , kan du kan få denne for 1500kr ;-)
http://www.tropex.no/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=430&products_id=10722
 
Om man leser tråden så er det Eidsvold som har en til 1500,- liggende. Jeg sa at jeg har sett samme type hos Aquaworld, altså jeg skjønte hvilke type det var, og det var ny i butikk den var billigere hos Aquaworld.

Med 150W har jeg mer suksess å tisse i dammen for å varme den opp..... :eviltongue:

;);)
 
Låner denne,
Heater til 6000 liter dam. Stakkars fisk, det er kaldt på natten, og max 12 gr på dagen i dammen. det skal bli kaldere vær. Hvem har heater . Ikke limeslange,
 
Vi har et heater tilbud her til 999kr
Alle 2kw er solgt men 2 stk 3kw igjen til denne superprisen.
NB . Den må ha 5000 liter pr time fysisk forbi .
justerbar temp.
slangestusser og limemuffer følger med.
 
Tilbake
Topp